Goede materialen, slechte (naai) kwaliteit
"Design en materiaal beide waren goed! Voelt fijn, ook het binnen netje Maar de naai kwaliteit is gewoon slecht en verschrikkelijk slordig. Bijne elk eind punt heeft een los draaitje, meerdere locaties waar het gewoon. . niet genaait is En soms een lange draad van één locatie naar de ander, voor geen reden behalve slordigheid en/of een niet oplettende werker Als ik geen zwembroek nodig had zou ik hebben geprobeert om deze terug te brengen, vooral voor een duur (40,- euro) merk is dit gewoon niet acceptabel."

